Subject: Re: Vastus päringule
From: "Aune Lillemets" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 15:11:14 +0200

Tere!

Aitäh täpsustuste eest! Edastasin info ka hoolekogule, külaseltsile ja valla 
teedespetsalistile. Hoidke meid siis palun kursis kui on uusi arenguid ja 
plaanid saavad täpsemaks. Aitäh!

Tervitustega,

Aune Lillemets
VMK hoolekogu esimees

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas 
kuupäeval E, 24. märts 2025 kell 15:05:

Tere

Täname täpsustavate küsimuste eest.

1) Vääna küla läbivatel teedel ei ole vaja märgistada tee ületuseks 
sõiduteed, sest teeületused toimuvad läbi teeületuskohtade, kus tee ületajal 
ei ole tee ületamisel eesõigust. Vääna küla läbivatel teedel on 
teeületuskohad sobivad, sest teeületuseks on võimalik leida väga lühikese 
ooteajaga tühimikke liiklusvoos, et ohutult üle tee minna. Vääna külla rajas 
Jalg ja jalgrattatee kohalik omavalitsus. Pöörduda täiendava teeüeletuskoha 
osas kohaliku omavalitsuse poole. Transpordiametil ei ole plaanis täiendada 
jalg ja jalgrattateed täiendava juurdepääsuga noortekekuse teeotsa juures.

2) Ajaraami ei oska veel kahjuks teile välja tuua. Vääna küla läbivatel 
teedel kiirusepiirangust kinni pidamine saab olema künniste abil.

3) Kiirusepiirangu alandamist liiklusmärkidel näidatud väärtusega ei ole 
kavas teha. Kuni 50 km/h piirkiirus on Liiklusseaduse järgi asulate sisene 
lubatud suurim piirkiirus ja ka Vääna külas on kuni 50 km/h lubatud 
piirkiirus sobilik. Vastavalt Liiklusseadusele ei tohi liiklejad lubatud 
suurimat piirkiirust ületada ning peavad valima lubatud kiiruse vahemikus 
ohutu sõidukiiruse.

Lugupidamisega

Hannes Ristov
Liikluskorraldaja
55654809
Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.